دانلود جزوه فصل دوم شیمی یازدهم ( استاد شرفیان )
نوشته شده توسط : همکلاسی

توضیحات جزوه فصل دوم شیمی یازدهم

جزوه فصل دوم شیمی یازدهم که توسط استاد شرفیان جهت دانلود و مطالعه دانش آموزان یازدهم تجربی و ریاضی نوشته شده است . درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم با عنوان در پی غذای سالم که جزوه شیمی یازدهم  شامل توضیحات ، مثال ها و نمونه سوالات حل شده و تست ها می باشد و آموزش فصل دوم شیمی یازدهم را به طور کامل پوشش می دهد . در جزوه فصل دوم شیمی یازدهم مطالب بصورت مفصل شرح داده شده است و نکات مهم کنکوری مورد بررسی قرار گرفته است . جزوه شیمی یازدهم فصل دو سعی شده است برای افزایش یادگیری دانش آموزان سال یازدهم و کنکوری ها مطالب خارج کتاب برای یادگیری بهتر آورده شده است که باعث آموزش کامل مطالب فصل دو شیمی یازدهم خواهد شد . همچنین در جزوه فصل دو شیمی یازدهم نمونه سوالات و مثال ها و پرسش های گوناگون وجود دارد . 

 

درباره جزوه فصل دوم شیمی یازدهم

در اغاز فصل دوم  کتاب شیمی یازدهم در مورد غذا که نیاز ضروری هر جمعیتی است توضیح داده است تا چهار چوب فصل 2 شیمی یازدهم برای دانش اموزان مشخص گردد . در ادامه فصل دوم شیمی یازدهم در مورد غذا، ماده و انرژی ، دمای یك ماده ، تفاوت دما و گرما ، جاری شدن انرژی گرمایی ،  گرما در واكنشهای شیمیایی یا گرما شیمی ، آنتالپی ، آنتالپی پیوند ، آنتالپی سوختن ،  تعیین H ∆ واکنشهای شیمیایی ، گرما سنجی ، قانون هس ، آهنگ واکنش ، سرعت واکنش از دیدگاه کمی ، سرعت متوسط و شیب نمودار مول ـ زمان ، سرعت واکنش و ... بحث می کند .

 

انچه که در بالا توضیح داده شد بخش های مختلف مربوط به فصل دوم شیمی یازدهم می باشد . اگر به عنوان مطالب دقت کنید خواهید دید که مطالب بسیار مهمی در فصل 2 شیمی دوم مطرح شده است که لازم است تمام دانش اموزان مطالب این فصل را مطالعه نمایند و بدون شک فصل در پی غذای سالم سهم قابل توجهی از سوالات کنکور را به خود اختصاص خواهد داد . جهت مشاهده بهترین کتاب کمک درسی شیمی یازدهم به بخش مربوطه در قسمت مشاوره مراجعه کنید . درس شیمی یکی از درس های بسیار مهم هم در رشته ی تجربی و هم رشته ی ریاضی است و بسیار ضروری و مهم است که داوطلبین کنکور احاطه کامل روی تمام فصل های شیمی یازدهم داشته باشند .

 

منبع:دانلود جزوه فصل دوم شیمی یازدهم ( استاد شرفیان )




:: برچسب‌ها: جزوه شیمی یازدهم , اموزش فصل اول شیمی یازدهم , جزوه فصل اول شیمی یازدهم , فصل اول شیمی یازدهم , درسنامه فصل دوم شیمی یازدهم ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: